Dinsdag 12 mei vond het dagje-uit plaats van de senioren uit onze gemeente. Dit jaar was gekozen voor een vaartocht op de Loosdrechtse plassen. Na een korte meditatie van Ds. Diepenbroek vertrokken wij om 12.15 uur met de bus naar Vinkeveen waar de rondvaartboot op ons wachtte voor een drie uur durende vaartocht. Aan boord werden koffie met gebak en een drankje geserveerd. Het was een bewolkte, frisse dag, maar een flink aantal deelnemers ging toch op een gegeven moment naar het bovendek en hadden  daar een prachtig uitzicht op de natuur bij de plassen. We wisten niet dat deze plassen zo uitgebreid waren. De kapitein vertelde ons tijdens het varen hierover allerlei wetenswaardigheden. Om 16.30 uur meerde de boot weer bij de rondvaartmaatschappij  aan en vertrok de bus via een andere route richting ons kerkgebouw waar een heerlijke broodmaaltijd wachtte, verzorgd door diverse gemeenteleden. De seniorencommissie bedankt iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan deze samenbindende dag!

Bekijk de foto’s 

Hartelijke groet,
Seniorencommissie